Pages

15 Ocak 2011 Cumartesi

Sözüm Meclisten Dışarı

Sen farklıydın herkesten
Ya da bana öyle gelmişti hafiften
Gülüşün, yürüyüşün..
Hepsinden herkesten farklıydı işte!
Korkar gibiydin ilk elimi tuttuğunda
Kararsızmıs gibi..
Doğru mu yapıyorum ben diye sorgularmış gibi..
Ama her şeye rağmen sarıldın sen bana
Tuttun işte normale göre biraz büyük olan ellerimi
Sanki hiç bırakmayacakmış gibi..
Yanına çağırdın hiç beklemediğim bir anda
Omzumda uyudun hareketsiz, dakikalarca
Ve ben sen uyanma diye bekledim gözlerim açık
İzledim seni aklım başımdan kaçık
Üşüdüm dedin ceketimi verdim ben sana
Bu aşkta roller biraz karışık.
Son yine değişmedi aslında
Seven taraf sevilmedi
Sevmeyen üzülmedi
Bu hikaye de başlamadan bitti.
Şaşırmıyorum artık sonu hiç degişmeyen masallara
Diğer yandan anlayamıyorum o ısrarları
Sakın yanlış anlamayın beyler
Tüm sözlerim meclisten dışarı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder