Pages

25 Nisan 2010 Pazar

Keşke...

Sıkıldım artık
Sıkıldım bu yalancı gülüsten
Nereye baksam karsımda sen!
Unutmak istiyorum ama
Unutamıyorum bu yüzden.
Kacıp gitmek isterim bazen senden uzaklara
Kimse bulamasın isterim beni
Sadece ben olayım gittigim yerde kalbimde senle birlikte
Uzagında olayım unutayım seni...
Göz göze gelmeye korkuyoruz smdi ikimiz de
Kacamak bakıslarla yasamak acı veriyor cogu zaman
Yasadıklarımız geliyor olmadık anlarda aklıma
Ben aklımdan cıkarmak istedikce daha da cok ele geciriyor bedenimi.
Avcumu yumruk yapıp masaya vuruorum sonra,
Sen önümde benden habersizken...
Yüzümde anlamsız gibi görünen bi acı
Aklımda o geceden kalma bi anı
Ve sen...
Karsımda duruyorsun!
Ama benden cok uzakta
Olmayacak biliyorum.
Baslayamaz bir daha
Ama acı da vermese keske yasananlar...
Her sana bakısımda,
Her seni düsündügümde
Keske demesem!
Keske yasanmamıs olsa demesem..
Ne güzel olurdu degil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder