Pages

19 Nisan 2010 Pazartesi

Baslamadan biten film

Bir senaryo yazdım simdi
Sen ve ben karsılasıyoruz bir apartman garajında
Sen gözünde bir damla yasla karsımda
Ben karsında ama biraz saskınlıkla
Soguk bir merhabadan sonra ne yapacagımızı bilememisiz ikimizde
2 adım öne geriye gittikten sonra
Nasılsın demissin sen bana
Sanki bilmezmis gibi...
İyiyim desem de kim bilebilir icimdekini!
Görüsürüz deyip kosar adımlarla uzaklasmısım ordan
Sanki bir daha görüsmeyi ümit edermis gibi.
Birkac dakika sonra bir mesaj almısım
Gönderen sen!
Seninle konusmaya ihtiyacım var demissin
Her seye ragmen gitmeyi kafaya koyan ben
Binmisiz arabaya
Cıkmısız izmir sokaklarına
Yakınlarda bir yerde durmusuz deniz kenarında...
Beraberken anlatamadıgın her seyi anlatmıssın oracıkta
Her zamanki gibi dinlemisim ben de
Sen sorunlarını anlatırken cözüm aramısım kendimce.
Sesim aglamaklı olmus bir an
Tutmusum kendimi!
Her seye ragmen bilirmisim..
Artık kalbinde baska birinin oldugunu.
Ama bir ihtimal iste.
Bir ihtimal!
Ask adına demiyorum sadece
En iyi arkadasımdın sen benim
Ve bir anda kaybolup gitmissin hayatımdan.
Rastgele bir garajda karsılasmısız
Ve sadece kuru bir merhaba...
Bu olmamalıydı belki de.
Arkadas kalabilmeyi basarmalıydık!
Her seye ragmen!
Bize ragmen bunu yapmalıydık!
Ama bitti iste bitti..
Bu film baslamadan sona erdi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder