Pages

4 Mayıs 2010 Salı

Uzak değilsin sen bana

Bir umut var icimde
Hala inanıyorum
Olmayacagını bile bile...
Sen karsımda dururken herseyden habersiz
Ben seni izliyorum uzaktan
Gülüsün eskisi gibi!
Öylesine icten ki...
Bir an basını ceviriyorsun sen
Korkuyorum ben
Göz göze gelmekten.
Kacıp gitmek istiyorum o an
Ama bir sey var beni burda tutan.
Uzaklasmak istiyorum
Ne kadar uzak olursam o kadar cabuk unuturum diyorum
Seni gördügüm her an pismanlıktan ölüyorum
Aynı zamanda bir kez daha asık oluyorum
Ama ask gercekten bu mu onu bilmiyorum
Sen benim icin ya yarım kalmıs bir ask oldun
Ya da gercekten benim yarım oldun.
Vazgecemiyorum!
Bazen öyle uzak oluyoruz ki birbirimize
Denizin ortasındaki iki adacık gibi
Ulasım var elbet
Ama zorlu yollar bekler bizi...
Gözlerim doluyor, kalbim acıyor ve daha anlatamadıgım bircok sey yasıyorum...
Anlasana...
Sen de bana gel diyen birsey var!
Anlatamıyorum.
Unutacagım diyorum unuttum diyorum basardım diyorum.
Yapamıyorum!
Cünkü biliyorum.
Aynı günese baktıgımız sürece
Uzak degiliz birbirimize...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder